Friday, March 05, 2010

UL och Årsmöte

Idag beger jag mig med resten av LUF-landet till Nynäshamn där den årliga utbildningen - Universitet Liberal - kommer att gå av stapeln! I år är temat - Valår - 4 more years! Det ska bli väldigt trevligt att umgås med alla liberala själar å få förkovra sig lite inför valet. Förutom rolig utbildning utlovas en rad andra traditionsenliga aktiviteter.

Så som finalen av Vi som vet bäst som jag i ett tidigare inlägg skrev om. Stockholm och Uppsala är åter i final! Ska bli spännande. Imorgon går Solfondsgalan av med en rad sanslösa uppträdande och spex för att samla in pengar till Liberala Flyktingfonden! Galet spännande och roligt. Kommer få kramp av allt skratt.

Dessutom beger jag mig till Folkpartiets Riksdagskansli imorgon eftermiddag för att delta på HBT-liberalernas årsmöte. Själv är jag nominerad till ersättare i Styrelse! Woho :D Riktigt nice!

No comments: