Monday, January 10, 2011

Ny vecka...

& nya äventyr skulle man kunna säga. Jag sitter just nu och dricker en stor kopp tea,(Earl grey, lösvikt från NK för de som är intresserade) och funderar över den kommande veckan. Just nu ser det ut att inte hända så värst mycket för min del, men det kanske också är lugnast så. Det enda jag har inplanerat är att jobba på en bankett i Stadshuset i eftermiddag och ikväll och att på lördag morgon skriva tenta i makroekonomi - och givetvis fram till dess plugga!

Det känns också som att det är först denna veckan alla är tillbaka i vardagen på riktigt efter all jul- och nyårsledighet. För mig innebär det nog att kalendern kommer fyllas i en aning mer, för just nu är det i princip tom, det jag syftar på är att mail om möten, årsmöten, valberedningsmöten, konferenser och liknande börjar trilla in. Och framför allt sammanträden med stadsbyggnadsnämnden vari jag nu sitter =)

Jag får önska er alla en trevlig vecka och välkommen tillbaka till vardagen.

No comments: