Monday, January 10, 2011

Extra energi!

Nu befinner jag mig på mitt favorit-pluggställe i Stockholm. Det är lugnt, tyst å så är det fantastiskt fina lokaler... Men jag tänker nog inte vara så snäll så att jag delar med mig av stället till hela världen, nä ni... :P

Jag har i alla fall kommit igång någerlunda med studierna till lördagens tenta, vilket känns skönt. Imorse var jag en runda på HagaForum för att hämta mina arbetsskor. Där träffade jag alla fantastiska kollegor samt nya chefen. Jag ser fram emot detta året på Haga, ska bli kul och spännande. Alltid roligt när man är ett team som fungerar fint ihop. Besöket gav mig massa ny energi.

På väg till rik..., ja stället där jag nu befinner mig stötte jag på min vän Helena vilket också var mycket trevligt. Att träffa folk som man gillar är verkligen plus just nu (det är det i och för sig alltid, men extra mycket plus nu när tentan hänger över en)Nu ska jag avrunda och kila över till Stadshuset för att göra årets första arbetspass å bankett!

No comments: