Thursday, September 02, 2010

150 kryss

Med 17 dagar kvar till valet är det oerhört spännande och jag har aldrig varit mer taggad!

Som ni bekant vet kandiderar jag till Solna kommunfullmäktige och för att nå dit behöver jag er hjälp. Det jag behöver är fem procent av partiets, Folkpartiets, röster i enskild valkrets. Vilket i praktiken betyder att jag i en av två valkretsar behöver 150 personröster.

150 kryss kan ses som mycket när det gäller personval, men det är absolut inte omöjligt. Med er hjälp kan jag bli en del av Solna kommunfullmäktige och därmed arbeta för ett bättre, enklare och snyggare Solna där alla kan trivas!

Vill ni hjälpa mig, ge mig då ert stöd genom att personkryssa mig, Christoffer Jönsson, plats 16, Folkpartiet Liberalerna i valet den 19 september.

Tack

No comments: