Sunday, April 11, 2010

Vatten på fall?

Jag är nu hemkommen från en inspirerande kryssning tillsammans med Folkpartiet Solna! Många bra idéer och roliga kampanjaktiviteter. Mångfalden berikar och kommer leda till valseger!

Imorgon, Söndag, talar jag på liberala ungdomsförbundets basliberal!

Läser i tidningen idag att Vattenfall ökade sina utsläpp under 2009 och släpper totalt ut mer än Sveriges samlade utsläpp. Kanske dags att skärpa tonen mot Vattenfall, möjligen dags för avknoppning? Staten ska varken äga eller driva sådana bolag, än mindre då de bidrar till en ökad försurning av samhället.

Sänder också mina tankar till Polen!

1 comment:

Anonymous said...

Jag är imponerad! Verkligen informativa blogginlägg här min vän. Jag ville bara kommentera och säga hålla uppe kvaliteten på arbetet.