Tuesday, April 13, 2010

Ingenting går upp mot gamla Skåne!

Imorgon bär det av mot sydligare breddgrader, nämligen hem till sköna Skåne! Det ska både bli skönt och trevligt att komma hem och träffa familj, släkt och vänner!

Som vanligt är det ett fullspikat schema men som varvas med oplanerade stunder. Imorgon gör jag uppehåll i Kristianstad för att återse en kär vän, Sherin, som jag ej träffat på över ett halvår!! Vi två ska på ett möte med några nya LUF:are som är sugna att dra igång mitt å Sherins skötebarn - LUF Kristianstad! All kärlek åt er <3

Därefter far jag vidare hem till Bromölla! Ska bli skönt att träffa familjen igen :D

På torsdag blir det kampanj med LUF som ni kan läsa om här nedan. Följa också LUF:s kampanjande på kampanjbloggen.

På lördag står konfirmation och kalas på agendan. Min bror har blivit så stor att det är dags för konfirmation, otroligt! =) Sedan ska mina två kusiner firas, samt min systerdotter Alicia! Mycket fest blir det!

Gala!!



No comments: