Wednesday, November 24, 2010

För Liberalismen


I lördags kväll bjöds det i sedvanlig ordning på kongressmiddag. Denna hölls på Kinna Stadshotell. Under kongressmiddagen avtackades alla vi som nu avgick från våra uppdrag på förbundsnivå samt några av våra fantastiska tjänstemän som gjort ett toppenbra arbete.

Själv belönades jag, precis som de andra avgående förbundsstyrelseledamöterna, med Bertil-Ohlin-medaljen i brons detta för min insats i förbundet För Liberalismen. Detta känns väldigt hedrande och jag jämförde det med att ta emot Nobelpris ur Konungen hand, men givetvis betyder denna medalj mycket mer än så för mig,

Tack till alla ni som följt mig och arbetat med mig under mina år i Liberala ungdomsförbundet, utan er hade mycket inte varit möjligt, en stor del av medaljen är också er!

Tack än en gång - För Liberalismen

No comments: